BadaDax strax!

2009-06-25 @ 11:14:14<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Vi ska åka och bada med mammorna idag. Och jag måste ju säga! Virrigare tjejer får man leta efter ;)

Vi skulle åka till öresjö vid 12.
Emma skulle åka med oss.
Vi skulle åka till öresjö 11.30.
Emma skulle inte åka med oss.
Vi skulle inte åka till öresjö utan någon annan stans.
Vi skulle åka till öresjö.
Vi skulle åka till öresjö 11.
Emma skulle åka med oss.
Emma skulle inte åka med oss.
Vi skulle åka till öresjö 11.30.

Haha får vi se hur många gånger det hinner ändra sig på de tio minuterna tills jag ska åka hme till Emma. =)
Jag tycker om er! <3


I eftermiddag ska Stefan tvätta. =) Jag och Hugo ska träffa underbara Marita och Nova =) Ska bli jättekul och jag har fixat muffins =) (Tyvärr bara två för Emma och jag tjuvstartade på paketet igår XD )

Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA.. det slutade med att ni åkte med Jessica eller? ;)

2009-06-25 @ 14:41:46
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0