En snabbis.

2009-06-11 @ 21:38:39<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det blev en snabbis hos svärmor innan. Stefan kom hem så sent att vi bara kunde vara där i en timme eftersom de skulle käka och så så då åkte vi hem. På vägen hem köpte vi med oss en dricka och ett paket glass. Mums. Så jag ska sitta här vid datorn ikväll och smaska glass och spela. Tyvärr är det ju sista dagen jag kan spela på ett tag eftersom the sims 3 inte fungerade på min dator. Jag sitter nu vid Tommys dator och han flyttar ju hem imgn så...  Då tar han ju med sig datorn så jag får ju passa på.

(Jag kände att de blev VÄLDIGT många 'så' i inlägget men jag hoppas ni står ut.)

Ha det underbart tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, va kul! då skriver jag upp er :) Kramar

2009-06-11 @ 22:41:29
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0