Rörigt Folk!

2009-06-03 @ 16:27:56<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Va trött jag blir. Vad vill GBG mig egentligen?! Härom dagen fick jag ett brev där det stog att THN inte ville betala för mig så jag fick inte söka till skolan. Men idag kommer ett brev där det står att jag har hökt och min sökning kommer att behandlas. Vad vill dom? Vill de ge migg ett nedslag än en gång eller? Räckte det inte med första gången de säger att jag inte kommer in?
Det är som Stefan säger... De kommer säkert hit och knackar på dörren också... "Hej, jag vbet inte om du har uppmärksammat det men vi har beslutat att neka dig en plats hos oss i höst... Du kanske inte har sett våra brev... Det var tre." Gumma gbg!

Sedan håller jag på att bli knäpp på min nedladdning! Den är fast på 99.9%! Det har vart tio minuter kvar i sex timmar nu! *Galen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0