The end.

2009-06-25 @ 20:19:08<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Hehe det slutade med att jag åkte själv, och Emma och Melvin åkte med Jessica och Tuva. Så kom vi dit ca halv ett.
Veletjejer ;)

Nu har Marita och Nova vart här en stund och jag känner att jag knappt gjorde annat än jäspade :S Sorry tjejen och hoppas att de är bättre nästa gång men idag är jag så trött.... Usch jag håller ärligt på att somna här och jag som tänkte hålla mig vaken så länge som möjligt ikväll så jag kunde sova mycket imgn eftersom jag ska jobba imgn natt... Får se hur det blir med den saken (att vara vaken inatt alltså)
Funderar även på att beställa lite kläder till Hugo. Men så ska jag ju till ullared så det känns ju onödigt innan jag vet om det kanske finns billigare där.

Men alvarligt tjejer! Vilka kommer på söndag? Det verkar som att det bara blir jag typ. =P =(
Jag behöver veta hur många vi blir så hör av er! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mja, fast vi har nog inte plats för de. Han har ju en borg redan.



Oj, förlåt. Det hade jag heeelt glömt bort. Såklart jag kommer!! :) Är det meningen att Loke ska följa med?

2009-06-25 @ 21:06:08
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Marie

Jag och William kommer, om det är ok att William följer med?

2009-06-25 @ 21:20:34
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag kan ju tyvärr inte komma, men det har ju jag redan berättat (men gör det igen) haha! Men ha det så skoj även för mig!

Puss & kram

2009-06-26 @ 10:35:01
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0