btw

2009-03-08 @ 22:22:58<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag kände att jag inte riktigt hade ro att gå å lägga mig å läsa nu när allt var klart. Jag kände att jag hade några fler saker att berätta :S Så jag tar de första först då :P
Min mamma ringde i går och berättade att om vi fortfarande ville ha en inneboende så hade hon och Tommy kommit överens om att de va onödigt å kasta ut pengar på en lägenhet i sommar, de ska försöka hitta en som blir ledig till skolstarten i Agusti istället. Så Tommy kommer att bo här från 1 april - sommarlovet. Det är ju inte så länge men jag tycker att de ska bli roligt. Kanske kan få igång han att komma ut och träffa folk? Det är väl en tanke som aldrig kommer att omsättas i handlig. Min bror är SÅ blyg! :P Men vi får se. Hur som hellst ska det bli roligt.

Sen när vi kom hem idag hittade vi tre paket på bordet. Min kusin har matat fiskarna i helgen när vi har vart borta så jag antog att det var hon som har vart å handlat lite till Hugo. Stefan öppnade paketen och det var jättesöta kläder där i! En tröja, ett par byxor, en dreggellapp, en mössa och en overall (?). Så söta så! Synd bara att han inte kan ha dem än, de e 74 på dem. Men han växer ju så snart kan han nog ha dem. :P Så jag ringde naturligtvis till min älskade kusin och tackade för paketen! men blir förvånad när hon svarar; "de är inte ifrån mig..." Hehe. Hon hade tydligen vart hos min moster i helgen och fått med sig paket där ifrån till älsklingspojken. Hehe. Så då fick jag ringa till min moster och tacka. Hon skulle antagligen komma förbi i helgen och hälsa på oss. Kul. =)



Och sista grejjen.... Emma... Vi måste ses! NU! Hehe. Vi har en pressent till Robban (lite i förskott...) och det är Brottåm med den =) Så, ja... vi måste ses :D
Åj jag älskar presenter! Det är lika roligt att ge som att få! Underbara små saker i fint papper och snöre! Kärlek!

Nä... NU ska jag lägga mig :D Puss å hej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, du vet. Bajs som är grönt?! ;p kan ofta bli så när tänderna är på g

2009-03-08 @ 22:29:52
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 22:36:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Emma

=) Ja jag är så glad över att jag hittade den perfekta jackan :D

2009-03-08 @ 23:10:00
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0