Dumma Theres =P

2009-03-05 @ 22:02:56<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
I går var vi hemma hos Anna Lena. Hon bjöd på mat å de tackar man ju inte nej till i tider som dessa. =)
I förrgår så jag på Twilight och så fort filmen var sedd så kände jag att jag MÅSTE läsa boken. Jag var helt kär! (Funderar på å se den igen nu när jag bloggat klart :P) Men jag visste inte hur jag skulle få tag i boken för jag är skyldig biblioteket pengar som jag inte har just nu så jag ville inte gå dit. Men så kom jag på att Theres hade pratat något för ett tag sedan, om att hon hade läst böckerna...
Så, i går frågade jag henne om hon hade lånat böckerna och hon sa att hon hade köpt den första boken och att jag självklart kunde låna den. Kärlek. Jag var ganska uttråkad där på kvällen sedan eftersom anna lena och theres var borta en stund på möteoch stefan låg å sov en stund med Hugo. Så jag började läsa. Det gick alltså inte att läsa en sida innan man var fast! Underbart beroendeframkallande bok! Men de dåliga var ju att när jag skulle gå å lägga mig vid elva i går så tänkte jag att klockan är ju inte så mycket, jag kan nog läsa några sidor. Klockan 3 i natt tvingade jag mig själv att läga ifrån mig boken för jag skulle gå upp kl 8 idag. så... därför; Dumma Theres :D Låna ut en sån beroendeframkallande bok ;)

I går klippte Anna Lena mig. Jag kan väl inte påstå att jag blev jättenöjd. Haha. Så här gåg jag ut när jag kom hem i går.



Så jag kände att jag var tvungen å försöka rätta till lite själv. Det blev inte alls toppen det heller men jag har ju inte pottfrilla längre iaf XD.




Filmade här om dagen in Hugo när jag matade honom. Jag tror att jag råkat lära han att man ska säga Mmmm efter varje sked. Hehe. Det är första gången jag försöker mig på å lägga upp en film här så funkar det inte så säg till XD Och jag upptäckte att filmen fan blev tre minuter lång! De va inte riktigt min mening. Men ni behöver ju inte kolla på hela om ni inte vill ;)

Nä nu ska jag sätta mig å kolla på Twilight å så ska jag käka lite god kyckling ;) Puss å kram alle sammans

Kommentarer
Postat av: Marie

det går inte att se, det står att du bara lagt in det för dina vänner :(

2009-03-05 @ 22:45:44
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: theres

Tack :D

2009-03-17 @ 14:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0