jaha...

2009-03-15 @ 00:44:33<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Inte fan blev det en rå om mig själv kväll ikväll inte. :P Stefan tog väldigt lång tid på sig på Siba idag så han kom inte hem förns vid 4. Då åkte vi till mormor och lämnade pojkarna och hon bjöd på mat också. Potatis och köttbullar med sås. Mums =) Vid fem  halv sex typ var jag hemma igen. Då gick jag ner till källaren för jag tänkte jag skulle röjja där nere innan melodifestivalen. Halv nio kom jag upp igen :S Så jag missade de första låtarna, men jag hade ju redan sett delfinalerna så de va lugnt. Eftter melodifestivalen gick jag ner igen och nu är det sorterat där nere. Igen. Hoppas det får bara så här nu då =) I morgon kommer tommy hit och ser om han vill ha något av våran "skit" till sin nya lägenhet och sedan ska anna lena kolla igenom grisarna och böckerna om hon vill ha något där. Resten går till loppis hos mormor.
Nu (00.43) ska jag äntligen lägga mig och läsa i ett skönt bad innan jag slutligen kryper ner i sängen. =)

Föresten har jag glömt att berätta att Hugo nu har börjat vända sig om från rygg till mage =) Han gör det hela tiden. Och han har till och med snurrat runt några varv =) Så söt han är gubben min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0