Torsdags-trött

2009-03-12 @ 12:07:37<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Gud va de har vart fullt upp de senaste två dagarna! jag har verkligen inte haft tid till att blogga eller att ens kolla in de andras bloggar! Men de har jag tagit igen nu ;)
Men ska jag vara helt ärlig, så kommer jag inte ihåg vad jag gjorde i tisdags :S Någon som vet? =) Det enda jag komer ihåg var att jag inte hade någon ledig tid alls och så sydde jag klart tröjan till Viktor. Jag hann tyvärr slå in den innan jag kom ihåg att jag skulle ta ett kort på den :S Så jag tänkte göra de på kalaset när han öppnat den men Jessica var så snabb på att städa undan klappanra så de hann jag inte med det heller =) Men det blev en vanlig djupblå långärmad t-shirt med tre stjärnor på från enda nedre "hörnet" och upp till bröstet. I det randiga tyget som Hugo har fått en dreggellapp i. Den blev helt ok tycker jag iaf. :P
Föresten så tränade jag ju i tosdags med! Med min tränings dvd. De va skitjobbigt!! =)

I går gick vi upp ganska tidigt jag ock Hugo. Ställde klockan på nio =) Så matade jag Hugo och så sov han lite. Medans han sov gjorde jag två stora portioner mat som jag delade upp till vår lilleman. Så nu har Hugo massa mat. Det blev fiskbullar med potatis, ärter och persiljesås (vi hade ingen dill) och så blev det potatis och biffstroganoff. Mumma.
Sedan gick vi till Emma. Stefan var och jobbade med Figge i Stugan och tyvärr så låg vagnen i bilen! Så jag fick bära Hugo i bärselen och de va ju mindre roligt. Men Jag hade tur och Stefan kom hem till Figge precis när jag skulle gå så jag fick vagnen på vägen hem ;)
Väl hemma var de lite stress att få allt klart tills vi skulle möta Nonka och åka till viktor. Men det visade sig att hon va lite sn me så det lev istället jag som fick vänta på henne. På kalaset var det ju som vanligt massa goda hemmabakade kakor och en inte alltför god, men väldigt vacker tårta! Den va alldeles för... tja... den va både söt, sur, och syrlig så nä... Men fin va den!

Idag har vi vart på babysim och förberett Hugo för dyk. Nästa gång ska han dyka. =)

Nu ska jag träna med dvdn =) Hej svejs alla sötingar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja Melvin har verkligen ändrat sig =).



Ja jag glömde smsa igår men han tackade så hemskt mycket för presenten =) Men den går ju ut på söndag, ska man så ha hunnit titta på alla filmer och sen skickat tillbaka dom inna dess? =)



Kram

2009-03-12 @ 12:25:01
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0