TråkTorsdag

2009-03-27 @ 01:54:52<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag skulle vi ha vart på babysim men vi orkade inte ens gå upp ur sängen innan klockan var halv elva idag. Då tvingade ajg mig upp för att äta frukost eftersom jag skulle åka och jobba kl 11. Så idag har jag jobbat igen. Fast bara en korttis. 11.30-15. Lagom tid ; )  Hehe. När jag kom hem hade jag planerat att jag skulle flytta ner lite lådor å sånt till källaren eftersom Tommy flyttar in i morgon/idag (Fredag). Men jag orkade verkligen inte det. Jag hade också tänkt att dammsuga lite men jag orkade inte det heller. Jag hängde upp lite tvätt på vädring som har legat i tvättkorgen inatt. Det var så fint väder idag att jag tillochmed ställde ut torkstället så jag har riktigt vädrat igenom tvätten. ; )
Sen kände jag för att plocka fram symaskinen. Och det gjorde jag. Jag sydde en tunika i strl L för jag tänkte att det MÅSTE jag väl komma i iaf. Men inte då. Jag såg att det såg väldigt litet ut när jag sydde och mycket riktigt. Inte ens någon idée att prova så jag ringde Veronica och hon kom över och tjatade lite så provade hon tunikan. Den satt perfekt på henne. Och då kan ni ju tänka er hur den skulle ha suttit på mig ifall jag hade lyckats tränga mig i den =) Haha.
Veronica gick hem typ vid halv ett så efter det har jag bara suttit å pillat vid datorn. Så nu ska jag nana. I morgon ska vi åka och handla och sedan hjälpa Tommy å bära upp grejjerna till rummet. Så måste vi väl bära ner de andra grejjerna till källar'n med så han får plats. =)
Föresten så var Stefan med Hugo his BVC idag och det gick bra. 68cm och 7.2kg =) Stor pojke. Men Tydligen så va de inte riktigt bra med älsklingens huvudform så vi skulle åka till BVC den 14/4 igen för att då kommer en läkare ifrån NÄL och ska kolla på honom. Så vi får se hur det blir jag hoppas att de inte är några allvarligare problem bara. Men de går nog bra.
Nä nu kan jag inte ens formulera meningarna rätt så nu ska jag verkligen sova. Dröm sött mina små änglar!


Tunikan jag sydde.
Jag blev faktist väldigt nöjd om man inte tänker på storleken;
men de va ju inte mitt fel att deras storlekar är så konstiga.
Veronica uppskattade min L till en XS på Gina Tricot. De ni ;) Hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte fin tunika verkligen =D



Men va sa dom om Hugos huvud, vad var det som var fel då? Tur att det finns så mycket hjälp att få om det nu är något!

Kraam

2009-03-27 @ 09:44:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0