Älskade söndag

2009-05-03 @ 10:36:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är det söndag och det betyder inte många knop för oss. Jag har jobbat hela helgen ohc är ganska så trött idag. Trodde att Hugo skulle vara lite snäll mot sin mamma när hon har jobbat men han har vaknat och skrikit flera gånger i natt. Jobbigt. Men nu är vi uppe och ska snart käka frukost.
Men lite ska jag allt få gjort idag. Jag ska försöka börja sy en pyjamas, sätta in knappar i Stefans kalsonger och plantera ut mina blommor i krukorna utanför dörren.
Vad ska vi göra i veckan då? Inte så jättemycket. I morgon ska jag försöka gå till bibblan och även till banken och posten. På tisdag ska vi spendera tid med sötnosarna Emma och Melvin. Och någon dag ska jag se om vi kan spendera tid med N och A =)

Kika gärna in här och säg vad ni tycker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0