Hemmadag istället

2009-05-25 @ 14:22:55<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag blev det inget siba för oss, Martina kunde inte komma så vi får ta det en annan dag. Det är ju sånt som händet när man har opålitliga småbarn. Hehe. Det blir inte alltid som man planerat och det är bara att acceptera det.
Så jag tänkte åka ut till mormor men jag får inte tag i henne... De säger i telefonen att hennes mobilnummer inte finns och hon svarar inte på hemtelefonen. *börjar bli lite orolig* Jag får pröva ringa senare..
Tänkte också försöka få tag i Erika. Han hänt så mycket sen vi sågs senast så jag måste prata med henne nu och höra hur allt går. Stackars. Men det är ju naturligtvis upptaget varje gång jag ringer. *typiskt*
Så det blir väl antagligen att sitta hemma idag och bara mysa med mina två pojkar. (H och M, S ska till P som vanligt...) Ska också baka ut 2 herman idag. Någon som vill ha en liten herman-bebis?
Nä nu ska jag försöka ringa Erika igen och sen sätta mig och sy lite medans bebisen vilar middag. Får passa på ; )

Kommentarer
Postat av: Nikita

Tänkte tipsa dig om en ny tävling på min blogg, eftersom du varit med och tävlat hos mig förut

Vinn en valfri Nova Star mössa!

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-en-valfri-nova-star-mossa.html

2009-05-26 @ 13:31:15
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0