Nattarbete

2009-05-10 @ 00:23:21<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Just nu är jag väl lite ful som sitter här när jag jobbar. Men jag har datorn med mig för att jag kollar på Desperate Houswives. Så medans det laddar så passar jag på här lite. Jag ska snart också gå och äta mina smörgåsar =)
American Pie, The Wedding va på tv nyss och jag har funderat en hel jävla del på det här med bröllop det senaste. Det är ju ett jävla planerande! Och kostar hen hel jävla massa! Kanske måste böbjra spara snart så man fåren relativt ok budget iaf? Nej nu ska jag ta mina  mackor och läsa lite medans jag vakar och väntar på att Desperate ska laddas klart så jag kan se på det.

Svar till anonym: Jag vet att vagnen finns för 998:- på beginners i THN men den finns inte i den färgen jag vill ha. Och då känner jag att jag kan lägga till 100:- och få en snygg färg på den. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0