Never been kissed

2009-05-03 @ 21:23:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag sitte och kollar på söndagsfilmen på trean och bara slappar. Efter filmen ska jag gå å lägga mig. Får se hur lång tid de tar innan jag somnar :P Hoppas jag hinner lägga mig ner i alla fall.
Idag har jag gjort det mesta som jag skulle göra förutom pyjamasen. Men Hugo har vart pain in the ass! Hehe mammas lilla älskling har vart så gnällig så det finn fan inte. Så pratade jag med mamma i telefonen och sa att jag inte orkar med honom. Men när hon var här och lämnade Tommy så var Hugo naturligtvis jätteglad så mamma tyckte att jag var känslig. Den ENDA glada timmen på hela dagen prickar hon in. Varför är det alltid så?! Jobbigt är det i alla fall.
Nej nu börjar filmen igen men sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

som Loke han är såååå gnällig när vi är hemma. Men om vi hälsar på nån och jag klagar över hans gnällande. Är han värsta ängeln :p haha

2009-05-03 @ 22:35:45
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0