Sikken dag!

2009-05-11 @ 23:58:23<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har det inte vart en lugns stund nästan! Jag vaknade vid ett och började förbereda mig inför dagens kommande; Harrys Kalas.Det var ju vid tre så jag hade inte så bråttom. Skulle möta upp Emma och Jessica vid siba halv tre för att följa dem eftersom jag inte kan vägen. Innan det skulle jag hämta upp Emma i sjuntorp. Jag gjorde mig iordning för att ge mig av men då upptäcker Stefan att han måste ha bilen för han måste springa lite ärenden i stan och fixa med försäkringskassan och ams så vi får lite pengar denna månaden. Så... där står jag och ska precis gå ner till bilen - och nu har jag ingen bil! Segt. Jag här av mig till Emma och berättar att jag inte kan komma och hämta henne för jag kommer inte till kalaser själv. Då är det bara att börja packa upp grejjerna igen. Suck. Men Stefan kom i sista minuten på att jag kunde ju köra honom till stan och så kunde jag åka på kalaset och så kan jag hämta honom när han var klar i stan och köra honom vidare. Så det blir att kasta in sig i bilen. 5 min kvar innan jag ska möta Emma och Jessica. Jag hinner till Harry och jag hinner se honom öppna presenter. Jag fick även en muffins! Men sen var jag tvungen att åka. Precis när vi börjat fika =( Tusan också! Men men jag hoppar in i bilen igen, åker hemmåt, släpper in min bror i lägenheten, hälsar på Veronica, bjuder mormor på mat, fikar med henne och sedan går jag ut på en lång härlig promenad med Erika. Nu har jag precis kommit upp ur ett varmt bad och ska gå å lägga mig =) I morgon är det en ny dag med nya äventyr! Puss och Hej, Leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0