bampa! dä bambampa!

2009-11-29 @ 22:52:57<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Älskade barn! Haha rubriken betyder där är lampan. ^^ Stefan frågar Hugo ' vart är lampan? ' och Hugo tittar upp på lampan och säger bampa, dä bampa. bambampa. Det låter lite olika varje gång, men det är fortfarande väldigt roligt och höra att det går framåt. <3
Idag har vi knappt vart hemma. Dagen började med att vi skulle hämta svärmor och svägerskan å åka till swania. De hae pannkaksbuffé där idag. Men när vi kom dit så visade det sig att den kostade 99:-/person. Det tyckte vi var alldeles för mycket! Så vi åkte vidare till julmarknaden i folkets park. Där träffade vi Kajsa med familj, vilket var jättekul för dem har vi inte sett på länge. Mysigt! På julmarknaden köpte vi lovikavantar till Hugo och en limpa vörtbröd. Det blev även var sin pralin. mums ^^ Lite får man unna sig själv. 
Efter allt så åkte vi hem till svärmor och hon lagade skinkstek och det var mumma! Haha. Hennes föräldrar kom dit och vi åt denna supergoda middag. Efteråt blev de chokladpudding och massa mys innan vi åkte hem och nu ska vi strax gå och lägga oss. Det var dagen i ganska korta drag. Jag är ledsen att det blev så sakligt men jag är ganska trött - som vanligt! Så jag ska lägga mig i sängen för imgn ska jag upp och jobba tre timmar. Kramar

Kommentarer
Postat av: Maria å Nellie

Hej Maria heter jag. När jag fyllde år för ett tag sen fick jag ett jätte fint halsband med mina älsklingars namn utav min vän Angelica med mera. och nu har jag en vän som fyller år och jag vill ge ett sånt till henne så av Angelica har jag fått veta att du känner nån som gör såna. Å nu undrar jag om jag skulle kunna få hennes mailadress utav dig. min mail är [email protected] eller om du ger mig adressen på min blogg. mvh Maria

2009-11-30 @ 20:47:10
URL: http://marnellas.blogg.se/
Postat av: Maria

HejAmelie. När jag fyllde år för en tid sen fick jag ett fint halsband med mina älsklingars namn på av min vän Angelica. och vad jag förstår så känner du nån som gör såna. Och jag har en vän som fyller år och jag vill nu gen henne ett. så min fråga är om jag skulle kunna få hennes mail adress. det vår så gulligt. min mail är [email protected] eller så skriv i min blogg mvh maria

2009-11-30 @ 20:55:36
URL: http://marnellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0