Bollibompa

2009-11-03 @ 10:28:05<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Bollibompa går på här hemma. Jag vet inte riktigt vaqrför jag satte på det för Hugo är inte så intresserad men det kommer lite glimtar här och var. Speciellt i introna, när det är lite mer bilder och de sjunger. Då sätter han sig ner och dansar, men så fort de tar slut så är inte tv:n så intressant.

Det blir till att jobba natt inatt. Skönt! Jag bad även bemanningen om lite fler tider och hon skulle återkomma senare idag ang lite tider runt jul. Alla vill ju typ a ledigt någon dag i julhelgen och jag jobbar så mycket som möjligt. Jag vet att en tjej på mitt jobb som ska ha ledigt 18 dagar nu i december. Den fasta personalen på bemanningen går ju före men jag hoppas ju att jag får någon av dagarna i alla fall.

Nej nu ska jag gå och göra lite pannkakor. Jag vart jättesugen på det! Så får jag kanske ihop till en matlåda tills inatt med. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0