Buss = Tråkigt

2009-11-04 @ 21:00:05<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag sitter på bussen på väg till jobbet. Tråkigt. Men det är ju ett måste när bilen är trasig och allt. På tal om bilen så fick vi hem en lapp idag där det stog att vi har viltförsäkring vilket täcker självrisken när man krockar med t.ex. ett rådjur. MEN vi har ingen vagnskadeförsäkring och det betyder att försäkringen bara täcker skador för max 6000:- Hallåå... bara våra lyktor kostar ju begagnade 2500! Inte en chans att vi kommer undan en hel framvagn med alla dess tillbehör under 6000:-
Anna Lena sa dock att det kan hända att de tycker att bilen är för jobbig att laga, att det blir enklare att lösa in den åt oss. Då får vi väl 10 i alla fall trodde vi. Med tanke på att bilen annars ligger på minst 20... Men men vi får se hur det blir. Nu har vi i alla fall tillåtelse att lämna in bilen till vilken verkstad vi vill och se vad de säger.

Imgn är det tjejkväll på Siba. Det är tjejiga erbjudanden, make-up tips och Jill Johnsson uppträder. Tjejkvällen är från 18... till 20 eller 21 tror jag det var. Jag och Jessica pratade på att gå dit för ett tag sedan men vi har inte pratat sen dess. Tror att jag ska skicka iväg ett sms och höra vad hon tycker =) Annars ska jag ändå ut med Erika till Siba imgn för hon behövde köpa skor och följer jag inte med så blir det aldrig av :D Vi är ungiefär lika motiverade till sånt båda två. Tur att vi har varandra.

Usch nu har min fot somnat! Attans jag får lägga ner här och sätta mig riktigt. Men ja... jag glömde ju säga att jag sålt mina vinterdäck :D Yayy... lite pengar till ullared <3
God natt på er alla lyllosar som får sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0