Hugo

2009-11-02 @ 14:43:00<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är Hugo ganska sjuk =( Han hostar och snorar och totalvägrar att äta. Inte ens välling åker ner. Stackarn så han är ju jättegnällig idag och det kan man ju förstå.

Idag har jag vart på lärcentrum och sökt in mig till vårkurser på omvårdnad. Får se hur mina studieplaner löser sig men nu har jag i alla fall sökt så... 

Just nu håller Stefan (äntligen) på att borra upp Hugos hyllor så jag hoppas att det går bra. Han försökte igår men det gick inte, betongen var för hård. Men men nu har han ju ett nytt borr så vi hoppas på det bästa.

Vi ska åka hem till Anna Lena senare och äta middag och efter det kommer min mamma hit på en fika. 

Jag klippte Hugo igårkväll men jag glömde lägga in bilder. Jag ska göra det senare så får ni se hur han blev. Det syns inte så mycket men jag tog ganska mycket :P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0