Inatt får jag sova

2009-11-05 @ 20:12:30<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag lever, jag är här. Jag är trött, jag ska sova.

Att man får vara så här trött.  Jag sitter och väntar på att Hugo ska somna så jag kan gå och lägga mig!
Ja, han måste sova innan för innan jag går och lägger mig så måste jag ju gå ut med Mongo och om Hugo inte sover riktigt innan jag öppnar ytterdörren så får han ett frispel där inne. Han hör det med en gång. Så ja, det är därför jag väntar.

Det blev ingen tjejkväll för mig idag. Jessica kunde inte följa med, Erika ville inte och jag orkade inte stanna där ute för ja, som jag nämnt tidigare, Jag är görtrött! Så kl 8 säger jag : Godnatt världen! (Nästan i alla fall, kommer nog inte i säng innan 21 - 21.30...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0