Linda S

2009-11-17 @ 14:02:28<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Det hade vart enklare om du hade en blogg att svar till >.< I alla fall linda, så pratade jag med MyKidoo och de sa att de inte hört om det problemet innan. Det enda de hört var att tomatsås färgar av sig efersom de är gjorda i mjukplast. Men du skulle få nya bestick av dem. Som kompensation. Men de behövde ditt namn och adress. Du kan ju skriva det i "mail-rutan" i kommentarerna så ser bara jag det så skickar jag in det till MyKidoo. Så får du nya. Vad tror du om den idéen?

Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg.

Hej, sorry jag har ingen mail, men bilddagbok har jag hehe. Jag skriver mail på bdb och skriver min adress istället. Va snällt att de kompenserar mig. Nee det är väldigt konstigt, för gaffeln är blå fortfarande men skeden är grön :S Har tagit bild på det.

2009-11-17 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0