Nattarbete

2009-11-04 @ 13:55:46<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Fy vad segt! Jag åkte bussen till jobbet inatt vilket resulterade i att jag inte kom i säng förns kl var 8.20. Det är ju lite segt, men vad som är ännu segare är att jag vaknade kl 10 klarvaken! Jag låg i sängen och drog mig tills klockan slog 12 och sen orkade jag inte me. Jag tänkte "jaja... jag får väl gå och lägga mig tidigare ikväll bara" Men icke sa nicke. De ringde från bemanningen och frågade om jag kunde jobba inatt igen och självklart vill jag det! Eller inte. Haha. Jo men det går superbra att jobba nätter men det jobbiga är ju när man inte får sova riktigt. 

Men någonting som var helt underbar var att imorse så kröp Stefan ner i sängen brevid mig och bara gosade. Han kramade mig och så viskade han 'jag älskar dig hunny'. Åh va mysigt! Det är inte allt för ofta det händer! Oftast så ska goset leda till någonting, annars får det vara.

Nej nu ska jag gå och pyssla lite innan jag ska försöka gå och lägga mig. =) Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0