Party Party!

2009-11-07 @ 12:09:22<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nej inte så farligt. Men idag ska jag ha ett party hemma hos svärmor. 

Jag har tjatat på Stefan i tre veckor nu att han måste klippa Mongos klor. När det FORTFARANDE inte hänt så försökte jag ta saken i egna händer. Som en del av er redan vet så har jag och Mongo tyvärr inte gått så bra ihop det senaste året (!) och det blir ju inte bättre när man klipper klorna. Stefan kan göra det utan att Mongo gör någonting. Men ja.... *suck* jag fick klippt en tass i alla fall. Och jag vet att man inte ska låta honom vinna för då vet han att han kan. Men jag vet också att man måste veta sina egna gränser och Mongo fick mig att bli så arg att jag inte visste vad jag höll på med. Mina händer skakade och jag kunde inte göra annat än att säga till honom att gå och lägga sig. 

Mina händer är helt blå och röd fläckiga av alla sparkar och jag har både riv och bitmärken överallt. Så jag ska ta mig ett rejält snack med Stefan att han måste klippa klorna oftare för det funkar inte att klippa dem varannan månad...

Det är det som jag har gjort idag. =) Nu ska jag lägga min lille pojk för middagen och sedan ska Mongo få kissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0