Shanhai Knights

2009-11-07 @ 23:10:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag som tidigare nämnt, vart hemma hos svärmor på party. Det var himmla roligt och de handlade bra. Det är roligt ^^ Fick också en ny värdinna. Då ska man bara boka in en dag ;) DET är alltid roligt!

Vi kom hem vid halv sju och då var Hugo så trött! Så det var i stort sett bara att byta om till pyjamas och ner i sängen med en flaska välling medans mamma läste en saga. Jag är inte så säker på att han faktiskt tycker om när jag läser sagor för honom för han står bara och drar mig i bh-banden. Varför han gör det har jag ingen aning om för det händer aldrig annars. Bara vid sagostunder.

Gud vad folk tjatar om att det snart är jul! Jag vill inte det! Jag har inte köpt en enda... Eller jo det har jag. Jag har bara köpt en enda julklapp än så länge! Jag vet vad jag ska köpa till några, hälften typ, men har ingen aning till de svåraste! 
Stefan och jag har bestämt att vi ska köpa en julklapp till oss båda från oss båda och det gör ju det mycket lättare i alla fall.
Men på tal om Stefan har jag ännu inte köpt någon farsdagspressent! Jag har ett humm om vad men jag är inte alls säker på att han kommer att gilla den! Men men... Då får han väl byta den ;) 

Imgn ska jag ha ytterligare ett party, och sen blir det en snabbis till åhléns och hämta ett "fellevererat" paket från mykidoo. Efter det blir den en yttepyttesväng ut på stan för att köpa något till Stefan. Så blir det så klart en middag hos Stefans morfar och en sväng till pappa och tända ett ljus. 

Nu ska jag måla mina naglar och sedan kypa i säng (när de torkat). God natt! <3

Kommentarer
Postat av: jessica

hej! om du inte vet vad du ska köpa till folk i julklapp, kan man annars köpa ett presentkort..finns ett man kan köpa som går att använda på hela överby med olika summor..bara ett tips..;D

2009-11-08 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0