Sjuklingen

2009-11-14 @ 15:22:13<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag är Stefan sjuk. Detta har gjort att jag inte sovit någonting näsan inatt för han har väckt mig hela tiden och berättat hur dåligt han mår och vilken temp han har. Jag bryr mig inte kl 2 på natten! Då vill jag bara sova när jag ska gå upp kl 8! Så jag är ganska trött idag som ni kanske förstår. Men jag har plockat lite här hemma och jag tänkte jag skulle försöka dammsuga nu medans Hugo sover. Men först blev det lite uppdatering ;)

Igår blev det inget babysim eftersom Hugo var SÅ grinig! Så då är det inget roligt för någon av oss att gå dit. Det får bli en tur nästa vecka som vanligt :P Hugo tycker verkligen om att simma, men det kan bli lite jobbigt om han är på så dåligt humör.

Nej nu ska jag plocka upp lite leksaker och dammsuga =)
(hoppas ni andra har en bättre dag... )

Kommentarer
Postat av: Madelene

STORT GRATTIS till dig!!! Du är vinnaren i tävlingen jag hade på min blogg.

Det du behöver göra nu är att fundera över en dag och tid som passar dig så kommer jag och fotar och även sminkar och fixar håret om du vill

2009-11-15 @ 19:48:55
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0