Tröööööött....

2009-11-12 @ 15:22:08<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
MyKidoo-visningen idag blev inställt pga att folk inte kunde komma. Så hon skulle hitta ett annat datum så ska vi hoppas på det. DET betyder i alla fall att jag kan gå på min sons första föräldramöte =) 

Annars händer det ingening idag. Jag ska försöka hålla mig vaken idag fast jag är så förbannat trött! Inatt kunde jag inte sova. Jag låg och vända på mig hela tiden tills Stefan skrattade och frågade om jag inte hade lite svårt att sova. 

Imgn hade jag tänkt fråga Farmor om vi skulle åka in till Stan en sväng. Jag måste till Panduro och köpa ett lås plus att jag vill in en sväng på stick in. Jag tycker om att gå in och känna på alla garnerna men det känns inte så bra att gå in utan att ha någon andledning. :S Vi får se vad Farmor orkar. Eller vad JAG orkar för den delen. Jag kanske bara tar en sväng dt utan ärenden till stan. 

Nej nu tänkte jag kolla på Ghost Whisperer och låta min lille pojk vila lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0