Tvättmaskin!

2009-11-25 @ 21:19:36<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Weee! Jag har fått en tvättmaskin och idag kom moster å fixade den! Hon upptäckte att det enda som var fel på den var att ett av Novas hårspännen hade åkt in i pumpen och satt sig så att den inte kunde pumpa. Haha så enkelt det kan vara ibland. Så nu är hårspännet borttaget och vi kör en tvättmaskin sängkläder. Har dock ingen aning om vart vi ska hänga dem, men Stefan envisades med att köra just sängkläder idag.

Annars har jag ingenting att skriva mer faktiskt. Jag vill gratta Christian som har fått en egen lägenhet och nu ska flytta hemifrån.

Jo föresten, Hugo fick en kyss idag på dagis. Eftersom det var en liten kille som gav honom den så involverade den en massa tänder. Så Hugo har nu ett bitmärke på kinden. Men det är sånt som händer.... Shit happens. Så har ju Hugo fått en mössa av Viggo i försenad födelsedagspressent. Den var jättebra! Tackar! 


Bitmärken på kinden

Nya mössan

Coolingen

Älskade vän!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hejsan!

Nästa vecka har jag en del uppbokat men jagf skulle kunna på måndag eller tisdag?! Skulle någon av de dagar passa er?

2009-11-26 @ 08:37:31
URL: http://madelenel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0