Uppe med Tuppen

2009-11-23 @ 06:07:15<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Var det någon mer än jag som hade problem med att komma in på bloggen igår? Jag kom verkligen inte in. Men men... Idag funkar det ju så :P Jag är uppe med tuppen idag. Jag kan ju inte påstå att det är någonting jag tycker om men man måste ju det om man ska jobba. Någonting som känns bra idag är ju iaf att jag inte har gått upp jättetidigt för att jobba tre timmar å sen åka hem. =) Idag ska jag jobba ända till tre. Hehe.

När jag kommer hem sen så ska jag ha några dejter med tvättstugan. Igår fick vi en tvättmaskin av våra kära grannar Marita och Tommy. Tack tack! <3 Men när Stefan kopplat in den gå går den inte ens igång :/ Segt. Så jag måste verkligen försöka få tag i min moster så hon kan komma och se vad vi gjort för fel. 


Annars ska vi inte göra allt för mycket denna veckan. Bara lite plock. På tisdag ska jag och Marita gå på bio. Vi ska se New Moon ;) Och sedan på onsdag så kanske (läs:antagligen inte) jag ska hem till Sarah på MyKidoo visning. På Fredag är det babysim som vanligt och till Helgen så är det julmarknad i folkets park och pannkaksparty på swania. Det måste man ju kolla in =)

Dessutom skulle Mattias se om han kunde komma hem till oss någon dag i veckan. Det ska bli riktigt roligt! Det är första gången någonsin som jag träffar en arbetskompis utanför arbetet! =) Om jag inte bara går in i denne på stan och tjötar lite. Jag vet att det är lite fjantigt men jag har alltid haft den uppfattningen att arbetskompisarna är arbetskompisar och dina vänner är de du umgås med. Det var samma sak i gymnasiet. På tre år träffade jag någon ifrån skolan kanske 5-6 gånger. Fjantigt, jag vet! Men jag har alltid haft gott om vänner på annat håll så det har inte behövt bli en massa tjöt med de man ska koncentrera sig på arbete med. Det har vart ganska skönt. Men nu är det ändring på det. ^^ Eller nått..

Nu ska jag gå å borsta mina tänder och ge Hugo en flaska välling innan jag åker till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0