Usch!

2009-11-16 @ 15:22:20<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Stefan har smittat mig och Hugo :( Nu ligger jag och min lilla ängel i 39 graders feber och hostar nästan lungorna ur oss. :( Men men jag ska inte klaga. Det kunde ha vart värre. Med mig är det ganska bra fast jag inte mår bra alls. Förstår ni vad jag menar? =) Jag är mest orolig för min lilla bebis som är varm som ett element! Men jag försöker trycka i honom så mycket vatten som möjligt och så får han ju alvedon och hostmedicin och mycket mer kan jag ju inte göra :(

Jag vann en fotografering i tävlingen jag skrev om tidigare :D Yayy ^^

Linda.S : Jag ska höra med MyKidoo ang besticken! De ska ju vara blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0