Anna Lena Hjälp mig!

2009-10-15 @ 11:11:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår när jag tvättade så var den en av Hugos vita bodies som han haft till dagis som vägrade bli ren. Visserligen ska han ju bara ha den till dagis men jag fattar inte vad jag gör för fel! Jag lägger på vannish och jag lägger in vannish i maskinen. Lik förbannat blir det inte rent när jag tvättar. Men Anna Lena kan... Så berätta vad jag gör för fel! :(

Jag har kasta ut Stefan i helgen eftersom jag tänkte ha en myskväll med bara mig och kanske Erika. Så jag letade barnvakt till Hugo och Gittan kanske skulle ta honom. Så sa jag det igår att det förvånar mig inte om jag måste jobba i helgen bara för det! Och idag ringde dem. Jag ska jobba lördag natt. Yippiee. Men det är ju pengar oich jag måste ta de. MEn ändå. Nu är jag görtrött och jag ska lägga mig och sova en stund innan jag ska gå och hämta lilla plutten på dagis. Efter det blir det prommenad med Marie. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0