Barnpassning & Kalas

2009-10-11 @ 20:27:50<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Igår hann jag verkligen inte att skriva någonting för vi passade tvillingarna. Eller ja jag passade tvillingarna eftersom Stefan var iväg till the Studio och blev modellfotograferad. De som inte redan sett boilderna på hans facebook ska få se dem här imgn hoppas jag. =)

Idag så var tvillingarna här fram till 2 eftersom de sov här inatt. Sedan blev det bara att packa ihop och åka iväg på kalas. Vi firade Stefans farfar och farmor. Sedan så firade de + Stefans pappa och faster, Hugo. Han fick massa roliga leksaker och en påse kläder som Hugos faster vuxit ur. Tack så mycket!
Nej jag har inte så mycket mer att säga än att imgn är det min och Stefans 4 årsdag ^^ Puss
Här om dagen hade jag en liten Hugolina hemma hos mig =) När jag provade strumpbyxorna kunde jag inte låta bli att ta på honom en skjorta och ett skärp runt midjan <3
Hugo ville inte prova overallen han fick av farfar och plast farmor idag. ^^
Världens mest smickrande bild? =)
Hugo klappar Mongo
En intet ont anande Mongo är på väg att bli pussattakerad av Hugo =)
Det här är egentligen första mys med mongo-bilden jag tog idag. Det var så sött! Mongo låg där och mös i sängen så kom Hugo och började pussas och kramas. Åh vad fint! Älskade barn!
(Ser ni föresten att han bet sig i tungan idag? Jävlar va han bet sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0