God middag!

2009-10-30 @ 12:15:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu har jag vart redig! Haha jag har äntligen slängt den där enorma lådan som jag fick min cykel i. (När jag fyllde år i augusti...) Jag har dragit över golvena med dammsugaren och tom broderat lite på Hugos Julstrumpa. Så har jag pratat med världens tråkigaste kärring! Fy fan. Jag ringde till en syo och berätta att jag inte visse alls hur jag skulle göra med ansökan till utbildningen, men allt hon sa var att jag skulle ringa till trollhättan och prata med dom. Jahaja men då bytte jag kurs i mitt samtal och undrade bara lite över deras poäng i kurserna, men allt jag fick höra var att det är annorlunda att läsa på gymnasiet och en vuxenutbildning. Men det fattar väl jag med! Så nu ska jag snart ringa till någon annan och se om jag kan få lite hjälp i alla fall. Dumma kärring!

Kommentarer
Postat av: Marita

Men åååhh vad jobbigt med sånna surkärringar.. :( Du får försöka få tag i nån vettugare syo..

Ja, det är skillnad på att läsa på gymnasiet å på "komvux".. För komvux är på förskolenivå ungefär.. Guuud, jag höll på att gå åt det första året på omvårdnadsutbildningen.. Rollspel, kollage å klippaåklistra.. (Himla med ögonen) men men.. Inte undra på att man har mvg i typ alla ämnen då kanske.. (?) (Liiite skryt) Haha..

Vad är det för utbildning du är intresserad av då? Man blir ju nyfiken.. ;)

Ha en bra helg! Kraam!

2009-10-30 @ 22:34:10
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0