Jag lever!

2009-10-19 @ 13:04:05<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Men inte så länge till. Hugo gnäller hål i huvudet på mig! Han ska ha uppmärksamhet HELA tiden! Men men snart är det dax för en nap för hans del.

Jag och Stefan ska möblera om i vardagsrummet och senare kommer Anna Lena och Theres hit och äter middag. Det blir köttkorv och kålpudding med potatis och naturligtvis två olika såser. Haha. Nej vi hade inte beslutsångest grejjen är att jag och Anna Lena äter köttkorv och tycker att det är jättegott. Men Theres och Stefan gillar inte det så då äter dem kålpudding istället. =)

Nu har jag vart ute lite på ams och faktiskt hittat ettjobb som jag verkligen vill ha! Visst nackdelen är att det ligger i lödöse! Men det är heltid och deltidstjänster så får jag en tjänst, fasta timmar tycker jag absolut att det är värt att åka till lödöse! Håll nu tummarna för mig! Anna Lena ska skriva ut blanketterna idag så i eftermiddag skickar jag in ansökan =)

Nej nu ska jag gå och plocka ur bokhyllan så vi kanske orkar flytta på den. =) Tjing.

Kommentarer
Postat av: Marita

I'll take köttkorv over kålpudding any day..! ;P

Ja, nu får vi se till att ses nåndag..! För längesen nu.. Låta illbattingarna busa runt lite.. :)

2009-10-19 @ 14:01:59
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0