Jobb

2009-10-06 @ 19:46:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ett snabbt inlägg för Hugo går berserk! Vägrar vara ensam. Men han är så trött! Men han får inte sova än för jag ska åka och lämna Hugo hos Peter sen för Stefan ska vara där inatt. Jag ska ju jobba så.

Sötnosen Nova med familj var ju här... Va det förra veckan? Tiden går så fort jag hänger inte me! Men i alla fall så Matade Nova Mongo med kakor. Detta såg Hugo och tyckte väl att det såg roligt ut för nu ska han också mata Mongo. Med allt han hittar på golvet. En sten... Den ska Mongo äta! Haha. Idag så fick Hugo en kaka och den delade han ju mer än gärna med Mongo. Men sen tog ju kakan slut. Då hittade Hugo en pappersbit som låg brevid honom å fortsatte mata Mongo med den. Haha. Stackars lilla vovven.

Och idag så kastade Stefan ett örngott så det hamnade över Mongos rygg. Hugo såg det och efter det har han hela dagen lagt saker på Mongo. Eller, ja typ filtar, kuddar, strumpor lite mer tygiga saker =) Älskade barn!

Nej nu ska jag ta min gallskrikande unge och göra honom iordning för strax bär det av till jobbet för min del. Och ni har väl inte glömt bort att det är plastparty här imgn? Alla är välkomna de e bara å dyka upp vid 6 ;)

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma & Fotoblogg]

Jaaaa.. Vi måste bli bättre på de nu tycker jag =)

2009-10-08 @ 09:47:07
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0