Måndag - Done

2009-10-26 @ 23:19:37<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har jag inte alls fått städat någonting. Jag fick plockat in tvätten så ringde hjärtat och sa att vi skulle åka till Gittan och Jörgen och äta middag. Så det var ju bara att ta på sig och göra sig iordning för middag hos gammelmormor och gammelmorfar =) Det blev jättegott med potatis och kött. Mumma.

Efter middagen gick jag och Hugo hem till Jessica. Det var så fint där hemma! Vi stannade i flera timmar och bara tjötade (och fikade lite =) ) Så fick jag gå hem. Till kvällsmat gjorde jag mig en sallad och så har vi ni kikat på surrogats den var bra. Fast man hängde inte riktigt med ibland :S Men man fick svaren sen :P Ja ni kanske förstår att jag är trött med tanke på hur inlägget är skrivet... Nu ska jag gå och lägga mig för imgn ska jag upp med Hugo till dagis och sedan ska jag tvätta och städa medans lägenheten är tom. Stefan ska nämligen jobba i tvätthallen imgn och det brukar han göra till ett ungiefär. Så det känns som om jag behöver min skönhetssömn inatt ;) 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0