Mysardag

2009-10-26 @ 10:20:49<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag blir det verkligen en mysardag! Jag har ingenting inbokat och jag är seg som en sköldpadda! Igår var vi på ett jättemysigt kala hemma hos lille Alvin och det bjöds på massa tjöt och goda kakor <3 Haha jag är verkligen kakgalen! Jag tror jag hade smakat på alla sorterna innan Emma hade tagit sin första :P Men men. Goda var de!

Jag hade planerat att använda min "lediga dag" till att städa och röjja här hemma men jag vet inte riktigt om det kommer att bli av. Jag plockar väl lite medans jag går här hemma och strosar tror jag. :P

Hugo har liksom lärt sig vad han får och inte får ha av våra "lösa pinaler" så som Stefans klocka får han inte ha, tv-dosorna får han inte ha m.m. och nu går han och tar dem och så säger han typ jajajajaja och så letar han up oss och så säger han tack tack så ger han dem till oss. ^^ Gullunge!

I veckan nu så har jag massor av småsaker inplanerat!
Måndag: Slappa, Städa
Tisdag: Hugo dagis,
Onsdag: Hugo dagis, Mykidooparty hemma hos Anna på förmiddagen
Torsdag: Hugo dagis, Mykidooparty hemma hos Sofia på eftermiddagen
Fredag: Mamma kommer och hjälper mig sätta upp hyllor, Babysim, Kalas för min Kusin, Vi åker till Hjo
Lördag: Hjo
Söndag: Vi kommer hem ifrån Hjo

Sedan så vill jag självklart trycka in lite fikor här och var för - Det får plats! =) Hojta till om du vill ta en fika vännen! <3

GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE KUSIN JOHNNY SOM IDAG FYLLER HELA 20 ÅR!!
GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0