2009-10-27 @ 08:19:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Godmorgon Gottfolk!

Hur mås det idag? Jag mår alldeles utmärkt. Jag är lite trött men det är man väl när man precis gått upp. Idag har jag tvätttid fram till tolv så gissa hur roligt jag ska ha det nu på förmiddagen? =)
Hugo ska iväg till dagis men jag slipper gå dit. Ganska skönt faktiskt. För Stefan skulle ju jobba idag men de ringde nu och sa att han inte behövdes så han får stanna hemma. Så Stefan är snäll och går med den lille till dagis så slipper jag springa omkring som en yrhöna medans han inte gör någonting. 

Jag är på ett väldigt bra humör idag! Ett sånt där alldeles för bra humör... Det är alltid bäst att vara lite lagom. Nu har jag i flera dagar vart sur och grinig för minsta lilla (Förlåt alla ni som upplevt det!) Men idag går det väl åt andra hållet. Men akta, det räcker att Stefan gör en pyttesak så knäpper det till och skiter sig. Det är så det går när ja gär för uppåt... *Suck*

Men men idag ska jag göra allt för att hålla humöret på topp för idag ska vi träffa Marie och William efter dagis :D Det är alltid kul att träffa tjejerna! Men det har blivit lite konstig stämning mellan alla? Eller är det bara jag? Är det någon som känner för att upplysa mig ang vad som hänt? Inte det? Nehej.... 

Ikväll bär det senare av till Cubus. De har kvällsöppet med 40% på allt :D Jayy... Haha vi ska titta på en jacka till Hugo. En riktig vinterjacka som blir bättre sen när det kommer snö och blir riktigt kallt. Jag vet att folk tycker att det är onödigt att köpa den nu... och allt sånt där men Stefan har tittat ut den och vill väldigt gärna ha den. Och tyvärr är det alldeles för dyr så vi har inte haft råd att köpa den. Den har kostat 399! Men nu när det är 40% så går den bara på 240 så då kan man ju gå dit och prova och se hur den sitter och om det finns hans storlek kvar osv. 

Nej nu har jag tjötat länge nog nu ska jag gå och byta blöja på min son och sedan försöka städa lite, det blev ju inget med det igår, jag orkade inte. Så idag får jag göra det istället. Hej hopp i blåbärsskogen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0