Stefan pajja internetet!

2009-10-19 @ 00:42:13<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nej riktigt så farligt som det lät var det inte. Men han tappade våran hemtelefon på adaptern till modemet så den pajjade. Så bytte han ut den med den till telefonen så att det skulle fungera. Efter detta åkte han iväg till Peter över helgen. MEN internetet vägrade fungera för mig! Så jag har inte haft något internet i helgen - känns som en väldigt bra anledning till att jag inte bloggat så nu behöver vi inte ta upp det heller =)
Jag har jobbat lite i helgen, vi skulle också haft MyKidoo-party hemma hos Jessica men det var ingen som kunde komma. Så vi ställde in det och sa att vi skulle ta det en vardag nästa vecka, så kanske folk är hemma och kan komma...
Just nu är jag väldigt trött så jag ska krypa ner med älsklingen i sängen. Men först ska jag bjuda på lite bilder från helgen. =)
Fredag:
Hugo gick i sovrummet, trillade åt sidan och slog i kinden i vår sängstomme :( Aj aj aj. Så här ser kinden ut bara en halvtimme efter fallet...
Annars har jag här en väldigt trött liten sötnos som var på väg till sängen. ♥


Lördag:
Hugo älskar att springa runt med sina skor. För tillfället är det de nya röda fina stävlarna han fick av gammelmormor som är favoriten. =)

Söndag:
Hugo fick ett äpple idag. Haha hast det mesta han gjorde var att pilla bort skalet och slänga det på golvet. Men så här sysselsatte jag en hungrig Hugo medans jag lagade middag idag. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0