Babysimmet startar

2009-09-11 @ 21:32:42<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag gick vi första gången på fortsättningskursen i babysim. Hugo tyckte att det v ar jätteroligt att bada i bassängen igen med alla kopisar. Fast vi har ju iofs fått nya kompisar i gruppen. Det är INGEN ifrån vår förra grupp som är med oss. Men men. Mer kompisar till Hugo ^^ Hugo var lite skrajj för att simma och vara självständig i vattnet. Ville gärna klänga sig fast i mamma. Men mamma var lite hård och han fick inte klänga i mig utan skulle vara så mycket själv som det gick. Det släpper nog. Vi har ju ändå inte badat på det sättet sen babysimmet slutade i maj :S Försåtr väl jag om han är lite ringrostig. Det är ju jag med :P Vi fick känna på rutchkanan idag. Får se, kanske får åka nästa gång? ;)

Nu är Hugo hos mormor och Stefan är med Figge ute på race. Jag sitter här ensam och det finns typ tysen saker jag skulle behöva göra! Disken, lite tvätt ska vikas in, golvena måste dammsugas osv... Men jag orkar inte. Plus att det är ju inte många dagar jag får vara helt för mig själv så jag tänkte faktiskt bara lata mig just ikväll. Så får jag ta tag i hemmet imgn. Hugo kommer ju inte hem förns på söndag så jag har gott om tid. Nu ska jag tappa upp ett bad och se om jag kan få lite ro till å läsa lite kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0