Bakad potatis

2009-09-13 @ 21:59:12<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ikväll blir det bakad potatis med baconröra. Mums!
Idag har vi inte vart allt för aktiva. Vi sov länge och åkte iväg till Maxi det första vi gjorde för att köpa frukost. Vi hade ätit upp allt bröd kvällen innan :( När vi ätit en mumsig frukost så var det dax att städa lite. Jag storstädade våran sängkammare, klädkammaren, Hugos rum och Storarummet. Sedan kom Hugo hem ifrån mormor och jag bestämmde mig för att ta Hallarna och köket en annan dag.
Hugo fick lite mat i magen och sen gick vi ut på gården och lekte lite med Nova, Marita och Tommy. Vi bjöd dem på Joggelino och Nova verkade tycka att de smakade bra hon också =)
Efter lekandet var Hugo så kall om sina små händer så det fick bli ett varmt och skönt bad när vi kom in. Efter det blev det en massa mys i soffan. Jag har ju saknat min lilla plutt nu när han har vart borta hos sin mormor så länge. <3 Hugo-Bus älsklings lilla plutten. Åh... Mamma har saknat honom så mycket! Nej nog med nonsens, alla läsare har väl redan för slängesedan fattat att jag kommer sakna min plutt om han är borta hela helgen. ^^

Men jag har några frågor till er läsare som har barn. Kan ni ge mig lite tips på barnkläder-märken som ni gillar, men som inte finns att få tag i affärer här i thn?
Vart handlar ni de flesta barnkläderna till  era barn?

Skulle ni vara intresserade av en ny barnklädersaffär
och vad är viktigast? Snygga kläder? Hur/Var de är gjorda?
Tell me, hur tänker ni i era kläd-inköp till era barn?

Kommentarer
Postat av: nalle333

Hej stumpan!

För det första så kan vi inte ännu om vi kan komma på kalaset.. Snacka om mycket att göra och dålig planering? skäms en aning

Nåväl. Angående kläderna - vi köper det mesta på H&M. Men blir ju en hel del från andra butiker också såklart. Jag bryr mig inte vart kläderna är gjorda eller av vem. Bara de är behagliga att bära och inte är "fula". Vi blandar stilar och färger - till "Pluttis" egna lilla stil :) Kram

2009-09-14 @ 09:05:50
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0