Hugo

2009-09-05 @ 13:51:05<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Haha idag kom jag på vadjag skulle ha skrivit igår. Haha ^^

Igår så gick jag in på toaletten och klippte min lugg. Hugo satt utanför dörren och skrek hela tiden. Stefan tog in honom till vardagsrummet men han kröp tillbaka och satte sig utanför toaletten och skrek. *Ropade på mamma*
När jag var klar så var han fortfarande ledsen så frågade jag Stefan  om han brukar bli så ledsen när jag går iväg och Stefan sa att han håller på så varje gång han ser att jag lämnar dem. Oj. Jobbigt för Stefan :S Jaja, han är ju mammas pojke ;) Men man undrar ju hur det kommer gå på dagis :S

Idag så stog han i sopsåpet och pillade hur länge som hellst och det hjälpte inte att jag sa ifrån han kröp dit och grejjade i alla fall. Då gjorde jag som Emma berättade; sätte honom på sitt rum och stängde dörren och lät honom vara där i en min. Efter det gick jag in och satte mig i rummet för att få ett "förlåt" Jag vet inte vad jag hade väntat mig; men inte fan var det reaktionen jag fick. Hugo slutade gråta, kröp ut ur rummet och stängde dörren. Va?! Haha ^^ Det var ju som sagt inte riktigt den reaktionen jag väntat mig ;)

Nu ska jag börja göra Hugo iordning och sedan blir det min tur ;) Idag blire fest med tjejerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0