I väntan på Posten

2009-09-21 @ 21:39:42<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har jag väntat som en galning på posten. Jag väntar på ett paket från mykidoo. Jag ska börja sälja för dem :D Men jag fick inte det idag :( Då blir väl väntan lika stor i morgon ska ni se ^^ Idag fick jag istället ett annat väldigt roligt paket som jag fick av Anne. Hon har köpt 4 linnen till mig i present :D *älska* Ett rött ett grönt ett lila och ett grått. Jättefina och tacktacktak!!
Ska nog ha ett av dem imorgon på kalaset. :D



Idag har jag som jag sa tidigare inte gjort någonting. Jag var ute på Siba en sväng och kollade in på Cubus och hälsade på Kajsa. Vi hittade en jättefin typ parkasjacka som vi funderar på att köpa till Hugo. Den fanns tyvärr bara i strl 86 men vi provade och den satt ganska bra, den var lite lång i "kroppen" bara. Men armarna var faktiskt inte så långa som jag trodde de skulle vara. Satt ganska bra. Vi får se på det.

Idag skulle jag ju ha städat upp efter kalaset igår (för jag orkade inte det igår) Men jag har inte haft lust! Så det blir ett röj innan jag börjar baka tårtor i morgon då.

Ikväll har jag vart hos svärmor och hon bjöd på mumsig lasagne.

Nu ska jag gå å lägga mig ;D Men för er som är lite nyfikna : jag har nu lagt upp lite bilder på Paw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0