Ikea

2009-09-08 @ 22:43:39<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Det har änna vart fullt upp sen i lördags; när jag uppdaterade sist. I lördags så åkte vi till Emma och Robban som hade inflyttningsfest. Det var verkligen superfint hemma hos dem! Emma har sån bra smak. :P

I söndags åkte vi till Hjo, till Stefans pappa med familj. Vi skulle fira Maja; Stefans (Halv)lillasyster som fyllde 2år nu i måndags. Det bjöds på jättegod mat och smarriga efterrätter. Jag tycker om att äta där för här hemma är det ju livsfarligt att testa på någonting nytt och ha grönsaker i maten! Men där borta får man alltid något nytt typ och det är massa nyttigheter ^^ Mumma. Till och med Stefan smakar på maten och ibland tycker han faktist att det är så gott att vi kan testa att göra det själva också. Haha. Tackar Ullrika!

Igår jobbade jag delad tur. Jag åkte hemifrån innan Hugo vaknade. När jag kom hem på rasten så sov han middag och när jag kom hem på kvällen så hade han gått och lagt sig för natten. Så jag fick inte träffa min prins alls på hela dagen. *snyft* Men men, vi fick leka desto mer idag i alla fall.

Idag fick jag konstigt nog sovmorgon till halv tolv! Har liksom inte hänt innan! Men gott var det att få sova ut riktigt. Idag flippade jag ur på att Hugo drar ut lådor och öppnar skåp här hemma så det blev till att åka en sväng till Ikea och köpa sånna där stop-grejjer. Vi köpte även ett nytt skohorn, de som sett det förra förstår varför ^^
Efter Ikea bar det av till Maxi där jag köpte det mesta vi ska ha till de tre tårtorna. Huja... Det blir massa plock men massa kul :D Speciellt barnkalastårtan - om jag lyckas. Haha.

Nu ikväll så har jag och Stefan sysselsatt oss med att sätta upp de där grejjerna i alla skåp och lådor här i köket. Kan tro att min lilla prins inte blir så glad när han kommer upp till möra och så får han inte upp skåpen :P

Nej men nu ska jag gå å lägga mig. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja, det menar jag nog ;P haha

2009-09-09 @ 09:13:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Marita

Hej!

Kom på att jag nog inte hört av mig med det där sista meddelandet om att vi kommer till kalaset. (Helt snurrig ibland..) Men nu vet du iaf. Jag å Nova kommer! (Om inte nåt oförutsett inträffar förstås..) Önskar sig Hugo nånting särskilt? Känns ju alltid bra att kunna bidra med nånting som behövs, om det saknas nåt.. :)

*massakramar*

2009-09-09 @ 20:09:15
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag och Loke kommer. Men har funderat på detta med festen och måste faktiskt säga att jag inte kan. Har bara 30kr kvar på kontot

2009-09-09 @ 20:41:55
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0