Myskväll med wii

2009-09-03 @ 19:52:27<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag händer det inte särskillt mycket. Jag sitter här hemma ensam och väntar lite på att Stefan och figge ska komma hem. De är och hjälper Anna lena att tvätta bilen å sen ska de åka till Sonny och låna hans wii. Wee. ^^
Jag har testat wii en enda gång men ja... jag kan inte kalla att skjuta ett bowlingklot, att ge mig en uppfattning om vad jag tycker om detta Nintendos nya(?) tillskott. Jag älskar nintendo. Har bara inte haft ork eller möjlighet att skaffa mig en uppfattning om detta än. Får se vad som händer.
Jag kikade omkring lite på internet idag ohc hittade den HÄR sidan. Hehe. Jag kan ju inte säga att jag hade köpt mina barnkläder där ifrån. De känns väldigt gamla >.< Lite dyra tyckte jag att de var med med tanke på åldern på snittet. Men det är klart att de inte har så mångakonkurenter eftersom de flesta andra säljer lite nyare typ av kläder. Men kika gärna in =)

Kommentarer
Postat av: Harry

Hej Hugo!! Jag kommer jättegärna på ditt kalas!!! Va önskar du dig för nåt?! /Harry

2009-09-04 @ 19:40:20
URL: http://kajsahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0