Nervös

2009-09-24 @ 10:38:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag är jag ganska nervör å Stefans vägnar :S Han har nämligen gjort det första delprovet till taxikortet i morse. provet startade 8.30 och jag har starkt för mig att det varade i 90min men han har ännu inte slagit på telefonen :S Så jag är lite nervös för hur det har gått. Jag tror det har gått bra för det är i kartläsning och stefan har så lätt för matte så det är inte sant. Men ändå. Vad som hellst kan ju gå snett.

Ang min dåliga bloggning tänkte jag rätta till det så snart köksbnordet har kommit ut i köket igen - jag orkar inte stå och blogga längre. Men så tänkte jag också dlea upp allt i kanske tre olika inlägg så att det blir ett för varje dag eller något... jag har inte riktigt bestämmt mig hur jag delar upp det ; det får ni se. Men så blir det liksom inte ett JÄTTE inlägg iaf.

Nu ska jag sätta mig och mysa lite med min lilla sjukling här hemma för han har inte sovit många timmar inatt (och det har inte vi heller pga av det). På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0