Thailand

2009-09-01 @ 14:16:33<3<3
Dagboken, 4 Kommentarer<3<3

Hej hopp allesammans!

 

Jag har vart lite tråkigt nu i helgen – igen. Men jag orkar verkligen inte skriva ibland. Ibland tar det emot så att bara sätta mig vid datorn. Men jag har försökt hålla mig uppdaterad även om jag inte uppdaterat. =)

I lite korta drag tänkte jag berätta vad jag har sysslat med i helgen… Vi var på kräftskiva i lördags. Då fick Hugo sova hemma hos gammelmormor Gittan och gammelmorfar Jörgen. Det var tydligen jätteroligt för när vi skulle hämta honom på söndagen så ville han inte komma till mig =( Han ville bara till Gittan. Men men det är väl så ibland.  Kul att komma ifrån mamma lite också ;)

I söndags åkte vi till Lekfullt i Munkedal innan vi åkte hem. (Mamma bor ju i Munkedal) och köpte Hugo ett regnställ, en fleecetröja och ett par galonvantar. Alltsammans gick på 299:- Jättebra ^^

Igår fick jag för mig att jag skulle cykla till jobbet. Det gick väl an tills jag kom till skogshöjden. Här virrade jag bort mig en halvtimma innan jag hittade ut igen. Jag jobbar ju i VBG så jag kände att, det klarar jag väl! Men jag hade så ont efter sadeln när jag kom fram så jag kunde knappt sitta. Stefan hämtade mig efter jobbet.

Idag har jag gått upp =9

Men den största saken som hänt är nog att Stefan har fått ett jobb. Och måste flytta.  Till Thailand. Planen ser nu ut så här: Stefan fixar med allt innan resan; visum vaccinationer biljett osv. Han och Figge flyttar. De kommer att bo där i en fyra – fem månader eller något och verkligen känna av, vill jag bo här? Stefan letar samtidigt efter ett andra jobb. När Stefan känt av om han vill bo där, så kommer antingen han att flytta tillbaka eller så kommer vi att flytta ner. Till att börja med är det alltså bara Stefan som åker och jag kommer att bli ”ensamstående” ;)

Nu ska jag ta hand om min ledsna bebis =)

Älsklingen i sina nya regnkläder =)

Vantarna var roligast för man kunde tugga på dem.

Busen och jag leker.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va är det för ett jobb han fått då?

2009-09-01 @ 21:02:38
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha jasså? Ja men va fan är det för fel på en del männsikor?? Nej fan heller att jag kommer betala. Lundqvist var ju och besiktade den innan och han sa att det var rent fast han kikade ju mer på hur lägenheten i sig såg ut. Men ändå!!! Behövde ni betala eller?

2009-09-02 @ 14:19:51
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emma

ja men va skönt att ni slapp betala. Va fan, lite tacksamhet kan man väl få när man är snäll och stressar ur lägenheten för att dom ska slippa flytta allt på en dag...Nej nej nej då, icke sa nicke! Men jag ska strida detta

2009-09-02 @ 14:37:01
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ååh goa lilla Hugo. Han är så sööt och vilka fina regnkläder han har fått :)

2009-09-04 @ 21:38:45
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0