Tisdag den 22 September

2009-09-24 @ 18:25:46<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag var det kalas för min släkt. Det kom ganska många! Men vi klarade av det! Hugo var ju på dagis mellan 9 och 14 och medans han var där röjde jag som en liten blå här hemma för att bli klar med tårtorna och städa lägenheten. Jag ställde precis in den sista tårtan i kylen och var i full fart med att torka upp efter mig när de första gästerna anlände. Huja! Då hade jag ju inte ens hunnit duscha! Fick bli en raggartvätt med lite deo och parfym samt helt nya kläder. Men det funkade ju. Sedan var det ett himla spring med glas ohc servetter och alla hade inte fårr skedar och hit och dit - ni vet, kalasgrejjer.

Men den här dagen hände också någonting annat roligt. Jag fick min MyKidoo väska! så jag ska börja sälja för MyKidoo. Jag har redan börjat höra mig för runt om bland folk men om jag inte pratat med dig än, du bor i närheten och gärna vill ha en visning, så hojta till så läser vi det! =)

Annars hände inte så mycket mer än en massa stress den här dagen. Men det blev ett lyckat kalas med massa fina presenter! TACK TACK!


Här kommer lite bilder:

Tårtorna jag gjorde:






Hugo äter tårta själv:











Pappa mygger ihop bobbycaren och Hugo struttar omkring i sin nya fina pyjamas som han fick av sin mormor:











Detta fick han idag: (Det fattas en tröja den har han på sig "imgn")



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0