Anne-Visit

2010-04-24 @ 15:48:46<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Vi är i Värnamo. Det har vart jätteroligt hittills :D Vi åkte förbi Ullared på vägen ner och köpte saker för 1400:- men det var ingenting onödigt. Vi hade våran gräns på 15 hundra så jag tyckte att vi gjorde det bra. Nu har Stefan fått ett par välbehövliga shorts, vi har alla tre fått mjukisbyxor och även Nova har fått en pressent. Sedan köpte vi en brödrost också eftersom våran har gått sönder hemma. =)

Idag har vi vart på marknad här i Värnamo. Och Hugo fick en svampbob fyrkant - ballong av Anne och Richard. Hugo fock även två långärmade och on kortärmad tröja av oss. Det behövdes. För fast än han har mycket kläder så har han just nu väldigt tåligt om t-shirtar.

I eftermiddag ska vi till CityGross och kika lite, kanske baka en cheesecake och spela något spel. De har ju ett Wii med en balance board som vi testade lite igår och det var ju skitkul! Fan va roligt de va så det blir säkert lite mer spelande i kväll ;)

Kommentarer
Postat av: Marita

Härligt att höra att ni har roligt.. :D Ser ju så trist ut här hemma när jag tittar ut genom mitt köksfönster bara.. men jag överlever. Ni kommer ju hem snart.. ;) Ha det så bra, å kör försiktigt på hemvägen!! *kraaaam*

2010-04-24 @ 21:54:13
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0