HLR-Utbildning

2010-04-19 @ 16:42:01<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Se där ja. Nu får jag utöva hjärt- och lungräddning på folk som råkar få hjärtstillestånd runtekring mig. Haha. Det var ju.. en väldigt rolig lektion. Inte. Vi var två stycken där. Yay.

Annars har jag inte gjort någonting idag. Jag har gjort klart de sista uppgifterna i Etiken. Så har jag plockat lite här hemma och rensat ut (Eller ja, rensat in i garderoben) Hugos 92-kläder. Jag har upptäckt att Hugo har börjat få lite ont av tröjor just nu. Han är ju en rak 86 för tillfället. Och alla tröjor han har är i 80 eller 86/92 så de är ju alltid för stora eller för små. Så nu har jag tagit bort de i 80 eftersom de är för korta i armarna och lagt in de han hade i 90. Så hoppas vi att det ska bli bra :D

Idag blir det inte annars många knop. Tänkte att jag skulle ta fram symaskinen i kväll när Hugo somnat. Har har lite idéer plus att jag ska sy in en kil i en tunika jag sytt till mormor. Den passade, men hon tyckte att den var lite för tight i sömmen över brösten. Och det är ju hon som ska ha den så det är ju hon som måste trivas i den! =)

I helgen ska vi åka till Anne och Richard! Åh vad jag längtar! Det ska bli så himla roligt. Jag har inte träffat dom på länge nu. Men det blir j så när man har dåligt med pengar och de har dåligt med tid. :P Då går det ett tag mellan varven. Men jag är glad att det blir några varv över huvud taget fast jag hade velat att de kom oftare. Men man kan ju inte ha allt här i världen. 

I morgon ska vi åka till Uddevalla för att Stefan ska skriva på papprena till ByggMax. *Lycklig*

Kommentarer
Postat av: Therese, Hampus & Pontus mamma

Vad underbart att de blir påskriving nu : D

2010-04-19 @ 17:27:45
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh tack :D Kan det säkert vara ! Väldigt konstigt ställe för första tänderna att dyka upp på ;S

2010-04-19 @ 19:23:17
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0