Jag har det!

2010-04-28 @ 08:12:01<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nu ska här bli måla av! Hoppas bara jag hittar någon fin bild. :P Det kommer att bli så bra! Om det blir som jag tänkt. Jag tänker inte berätta vad, ifall att det inte blir som jag planerat. Men jag kom på den här briljanta idéen inatt. Det är fan sant att man kommer på allt bra på natten! Alla stora människor har gjort sina bra saker på natten och det förstår jag. Haha.

Nej men nu ska vi ta på oss för att cykla iväg till dagis. Sedan blir det in till stan och utföra en massa ärenden för min del. Ska även till skolan och se några filmer och hoppas på att få lite tid med syon. ;) 

Vad har ni andra planerat idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0