Kalasbjudning

2010-04-27 @ 10:03:03<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag har vi blivit bjudna på kalas. Vilket påminner mig om att jag måste iväg och handla pressenter! GAHH... Men en av tre har jag redan klarat av, nästan i alla fall. Det är en sak jag grejjar med själv som måste bli klar men jag har nästan en månad på mig och i morgon ska jag in till staden och köpa fler tillbehör ;)

Idag är jag ännu sämre än igår faktiskt, jag vill inte vara sjuk! Men vad ska man göra åt det? Eftersom Emilia och Marie inte kommer till skolan idag i alla fall så skiter jag i att gå jag med. Jag har ju ändå ärenden in till stan i morgon så då kan jag lika gärna ta de där filmerna på vägen hem ifrån stan. Jag måste ju ändå in då så då kan jag ju inte skippa det. Och idag ska jag då helt enkelt bara vara hemma. Inne. Plugga, tvätta och plocka lite det jag orkar. Fan vilken tråkig dag jag har framför mig. Kommer säkert att göra massa onödigt dumt också, som att skriva lite mer på bloggen eller så... :D 

Hoppas ni andra har en bättre dag framför er!
Vad har ni planerat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0